INGYENES HÁZTÓL-HÁZIG SZOLGÁLTATÁS
8900 Zalaegerszeg, Jákum Ferenc u. 6. Telefon: +36-30/259-93-92

Üzleti IT szolgáltatások

Teljes körű informatikai megoldások, amelyek növelik vállalkozása hatékonyságát és versenyképességét

Vállalkozása informatikai háttere nálunk biztos kezekben

A korszerű üzletvitelhez elengedhetetlen a megbízható informatikai háttér. Akár kisebb vállalkozás, akár közepes méretű cég, az IT rendszerek megfelelő működése alapvetően meghatározza a napi munka hatékonyságát, az ügyfelekkel való kapcsolattartást, és végső soron a vállalkozás sikerét.

Szakértő csapatunk teljeskörű IT támogatást nyújt a vállalkozások számára. Szolgáltatásaink az infrastruktúra tervezéstől és kiépítéstől a rendszerfelügyeleten át a hibaelhárításig és az IT biztonság garantálásáig terjednek. Vállaljuk új rendszerek implementálását, a meglévők optimalizálását, és a folyamatos üzemeltetést is.

Üzleti IT megoldásaink egyedi igényekre szabottak, rugalmasak és költséghatékonyak. Célunk, hogy partnereink a saját üzleti tevékenységükre koncentrálhassanak, miközben mi biztosítjuk a problémamentes informatikai hátteret.

Üzleti IT szolgáltatások

ÜZLETI IT SZOLGÁLTATÁSAINK

IT infrastruktúra menedzsment

  • Teljes IT infrastruktúra tervezés és kiépítés
  • Szerver üzemeltetés és karbantartás
  • Hálózati rendszerek tervezése és implementálása
  • Hardver és szoftver beszerzési tanácsadás
  • Virtualizációs megoldások (VMware, Hyper-V)

IT támogatás és helpdesk

  • 24/7 rendelkezésre állás kritikus rendszerekhez
  • Távoli és helyszíni hibaelhárítás
  • Dedikált kapcsolattartó és ügyféltámogatás
  • Felhasználói támogatás és betanítás
  • Rendszeres karbantartás és proaktív felügyelet

IT biztonság

  • Komplex biztonsági megoldások és stratégiák
  • Tűzfal és vírusvédelem implementálása
  • Biztonsági auditok és sérülékenységi vizsgálatok
  • Adatvédelmi (GDPR) megfelelőség biztosítása
  • Biztonsági mentések és katasztrófa-elhárítási tervek

Felhőszolgáltatások

  • Microsoft 365 implementáció és kezelés
  • Google Workspace beállítás és adminisztráció
  • Felhő alapú szerverhosting és infrastruktúra
  • Hibrid felhőmegoldások tervezése
  • Cloud backup és disaster recovery megoldások

Vállalati hálózati megoldások

  • Strukturált hálózati rendszerek kiépítése
  • VPN és távoli hozzáférési megoldások
  • WiFi hálózatok tervezése nagy létesítményekhez
  • Több telephelyes hálózati infrastruktúra
  • Hálózati teljesítmény optimalizálás

IT stratégia és tanácsadás

  • IT fejlesztési roadmap és stratégia kidolgozása
  • Költséghatékony IT beszerzési tanácsadás
  • IT folyamatok és dokumentáció optimalizálása
  • Üzleti folyamatok IT támogatásának tervezése
  • IT audit és megfelelőségi tanácsadás

ÜZLETI IT SZOLGÁLTATÁSCSOMAGOK

Moduláris szolgáltatási csomagok különböző méretű vállalkozásoknak

STARTER

1-5 munkaállomásos mikrovállalkozásoknak
Alapvető IT infrastruktúra üzemeltetés, havi 4 óra helyszíni vagy távoli támogatás, biztonsági mentések felügyelete.
28.000 Ft/hó

BUSINESS

5-15 munkaállomásos kisvállalkozásoknak
Teljes IT felügyelet, proaktív monitoring, szerverkarbantartás, havi 8 óra helyszíni támogatás, felhőszolgáltatások menedzselése.
58.000 Ft/hó

CORPORATE

15-30 munkaállomásos középvállalkozásoknak
Kiemelt IT infrastruktúra üzemeltetés, dedikált kapcsolattartóval, negyedéves felülvizsgálattal, 15 munkaóra/hó támogatással, 24/7 ügyelettel.
118.000 Ft/hó

SECURITY+

Bármely vállalkozás számára kiegészítő csomagként
Átfogó IT biztonsági szolgáltatások: tűzfal konfiguráció, végpontok védelme, biztonsági mentések, behatolás-észlelés, rendszeres biztonsági auditok.
+25.000 Ft/hó

CLOUD+

Felhőszolgáltatások bármely méretű vállalkozásnak
Microsoft 365 vagy Google Workspace bevezetés és üzemeltetés, adatmigráció, felhőalapú biztonsági mentés, felhasználók betanítása.
+15.000 Ft/hó

CUSTOM

Egyedi igényekre szabott megoldások
Speciális iparági igényekre szabott IT szolgáltatások, egyedi SLA feltételekkel, dedikált szakértői csapattal, teljes infrastruktúra-üzemeltetéssel.
Egyedi árazás

A professzionális üzleti IT támogatás előnyei

  • Csökkenő állásidő és magasabb üzleti folytonosság
  • Kiszámítható IT költségek és tervezhetőbb büdzsé
  • Proaktív megközelítés: problémamegelőzés vs. tűzoltás
  • Naprakész technológiai háttér szakértői támogatással
  • Tehermentesített belső erőforrások: fókusz az alaptevékenységen
  • Magasabb adatbiztonság és csökkentett kockázatok
  • Skálázható erőforrások a változó üzleti igényekhez
  • Versenyképesség-növekedés a hatékonyabb IT rendszereknek köszönhetően

EGYÜTTMŰKÖDÉSI FOLYAMATUNK

Hogyan dolgozunk együtt vállalkozásával?

1

Igényfelmérés és IT audit

Az együttműködés első lépéseként átfogó felmérést készítünk a jelenlegi IT infrastruktúráról, az üzleti igényekről és célokról. Azonosítjuk a kockázati területeket, a fejlesztendő pontokat, és a hatékonyságnövelési lehetőségeket. Ez az audit képezi az alapját a személyre szabott IT stratégiának.

2

Megoldási javaslat és stratégia kidolgozása

A felmérés alapján részletes megoldási javaslatot készítünk, amely tartalmazza a javasolt szolgáltatáscsomagot, az IT infrastruktúra fejlesztési tervét, valamint a rövid és hosszú távú IT stratégiát. Bemutatjuk a várható eredményeket, határidőket és a becsült költségeket.

3

Szerződéskötés és szolgáltatásindítás

A megoldási javaslat elfogadását követően megkötjük a szolgáltatási szerződést, amely tartalmazza a pontos szolgáltatási szinteket (SLA), a felelősségi köröket és a folyamatokat. Elvégezzük a kezdeti beállításokat, telepítéseket, és implementáljuk a monitoring rendszereket.

4

Folyamatos üzemeltetés és támogatás

A mindennapi működés során biztosítjuk a rendszerek felügyeletét, a helpdesk szolgáltatást, a hibaelhárítást és az optimalizációt. Rendszeresen monitorozzuk a hálózatot és a szervereket, proaktívan reagálunk az esetleges problémákra, mielőtt azok üzleti kihatást okoznának.

5

Rendszeres felülvizsgálat és fejlesztés

Negyedévente vagy félévente átfogó felülvizsgálatot tartunk, ahol elemezzük a rendszerek teljesítményét, az esetleges incidenseket, és a változó üzleti igényeket. Szükség esetén javaslatot teszünk a szolgáltatások vagy az infrastruktúra módosítására, bővítésére a jobb üzleti eredmények érdekében.

6

Dokumentáció és tudásbázis építés

Folyamatosan dokumentáljuk a rendszereket, eljárásokat és változtatásokat. Kiépítünk egy vállalati tudásbázist, amely tartalmazza a gyakori kérdéseket, problémaköröket és azok megoldásait. Ez biztosítja az átláthatóságot és megkönnyíti a rendszerek hosszú távú kezelését.

SPECIALITÁSAINK ÜZLETI ÜGYFELEKNEK

Kiemelt területek, ahol különleges szaktudással rendelkezünk

Iparági IT megoldások

Speciális iparági szoftverek és hardverek implementálása és támogatása többek között az alábbi szektorokban: egészségügy, kiskereskedelem, gyártás, építőipar, vendéglátás. Ismerjük az adott ágazatok sajátos IT követelményeit és megfelelőségi előírásait.

Rendszermigráció és konszolidáció

Fájdalommentes átállás elavult rendszerekről modern platformokra, adatvesztés nélkül. Hatékonyan végezzük a szerverkonszolidációt, a fizikai környezetből virtuálisba költözést, és a többféle rendszer egységesítését a hatékonyabb üzemeltetés érdekében.

Adatbázis-kezelés és optimalizálás

Üzletkritikus adatbázisok (MS SQL, MySQL, PostgreSQL) professzionális kezelése, teljesítmény-optimalizálása, biztonsági mentése és helyreállítása. Adatszerkezet-tervezés és komplex adatmigrációs projektek végrehajtása, adatminőség javítása.

Vállalati mobilitás menedzsment

Mobileszközök (okostelefonok, tabletek, laptopok) biztonságos integrálása a vállalati környezetbe. MDM (Mobile Device Management) rendszerek implementálása, BYOD (Bring Your Own Device) szabályzatok kialakítása, távoli hozzáférés biztonságos megvalósítása.

Jogosultságkezelés és azonosítás

Fejlett hozzáférés-kezelési megoldások bevezetése, többfaktoros azonosítás (MFA) implementálása, Single Sign-On (SSO) rendszerek kialakítása. Jogosultsági mátrixok és szabályzatok készítése, rendszeres felülvizsgálatok és audit.

Szoftver- és licencgazdálkodás

Teljes szoftverleltár készítése, licencelés optimalizálása, költséghatékony beszerzési tanácsadás. Megfelelőségi audit és felkészítés szoftvergyártói ellenőrzésekre. Átfogó szoftverdokumentáció és naprakész nyilvántartás kialakítása.

Fókuszáljon az üzletre, az informatikát bízza ránk!

Tehermentesítse vállalkozását az IT feladatok alól – Szerződéses ügyfeleinknek kiemelt kedvezményeket biztosítunk!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Miért érdemes kiszervezni az IT feladatokat külső szolgáltatónak?

Az IT kiszervezés számos előnnyel jár kis- és középvállalkozások számára. Költséghatékonyabb, mint teljes munkaidős IT szakembert alkalmazni, ugyanakkor magasabb szintű szaktudást és szélesebb kompetenciát biztosít. Előre tervezhető, fix havi költséget jelent az eseti kiadások helyett. A külső szolgáltató naprakész technológiai tudással rendelkezik, és képes gyorsabban reagálni a változó igényekre. Szervezett ügyeleti rendszerrel garantálja a folyamatos rendelkezésre állást, ami egy belső munkatárssal nehezen megoldható. Ráadásul kiszűri a szubjektív döntéseket az IT beszerzéseknél, és objektív javaslatokat tesz a hatékonyság növelésére.

Hogyan biztosítják a gyors reagálást IT probléma esetén?

Több szintű támogatási rendszert működtetünk a gyors reagálás érdekében. Az első szint a távoli monitoring rendszerünk, amely proaktívan figyeli a szervereket, hálózati eszközöket és munkaállomásokat, így sok problémát már azelőtt észlelünk és megoldunk, hogy azok üzleti kihatást okoznának. A második szint a dedikált ügyfélszolgálat, ahol e-mailben vagy telefonon fogadjuk a bejelentéseket. A harmadik szint a távoli támogatás, amely lehetővé teszi, hogy a legtöbb problémát azonnal, kiszállás nélkül megoldjuk. Sürgős esetekben pedig garantált helyszíni kiszállási időt vállalunk, amely a szolgáltatási csomagtól függően 4-24 óra között mozog. Minden ügyfelünkhöz dedikált kapcsolattartót rendelünk, aki ismeri a rendszereiket és a speciális igényeiket.

Milyen méretű vállalkozásoknak ajánlott a szolgáltatásuk?

Szolgáltatásainkat elsősorban 5-50 munkaállomást használó kis- és középvállalkozások számára ajánljuk, akik professzionális IT támogatást igényelnek, de számukra nem gazdaságos teljes állású IT szakembereket foglalkoztatni. Moduláris szolgáltatási csomagjaink lehetővé teszik, hogy a vállalkozás méretéhez és igényeihez igazítsuk a megoldást. Legkisebb ügyfeleink 3-5 munkaállomásos mikrovállalkozások, legnagyobb partnereink pedig 100+ felhasználós, több telephelyes cégek. Minden ügyfélnél egyedi igényfelmérést végzünk, és testre szabott ajánlatot készítünk, figyelembe véve a speciális üzleti és technológiai követelményeket.

Mit tartalmaz pontosan a havi szolgáltatási díj?

A havi szolgáltatási díj a választott csomagtól függően az alábbi elemeket tartalmazhatja: Meghatározott számú óra helpdesk szolgáltatást és hibaelhárítást (távoli és/vagy helyszíni). Proaktív monitoring és felügyeleti rendszert. Rendszeres karbantartási munkákat és biztonsági frissítéseket. Szerverek és hálózati eszközök menedzselését. Biztonsági mentések felügyeletét és ellenőrzését. Vírusvédelmi rendszerek és tűzfalak kezelését. Dedikált kapcsolattartót és tanácsadási lehetőséget. Rendszeres riportokat és dokumentációt a rendszerállapotról. Előre egyeztetett időablakban elérhető támogatást (normál vagy 24/7). A konkrét tartalmat mindig az ügyfél igényei és a választott csomag szintje határozza meg, amit a szolgáltatási szerződés részletesen rögzít.

Hogyan védjük az üzleti adatok biztonságát?

Az üzleti adatok védelme kiemelt prioritásunk. Többrétegű megközelítést alkalmazunk: Fizikai biztonság: secure adatközpontok, kontrollált hozzáférés, redundáns rendszerek. Hálózati biztonság: következő generációs tűzfalak, behatolás-észlelés, titkosított kommunikáció. Végpontvédelem: fejlett vírusirtók, adatvesztés-megelőzés, eszközkezelés. Felhasználói biztonság: erős jelszavak, többfaktoros azonosítás, jogosultságkezelés. Adatbiztonság: rendszeres mentések, katasztrófa-elhárítási tervek, adattitkosítás. Üzemeltetési biztonság: rendszeres biztonsági frissítések, sérülékenységek kezelése. Megfelelőségi intézkedések: GDPR és ágazati előírások betartása. Mindemellett szigorú titoktartási szerződésekkel és belső szabályzatokkal biztosítjuk az ügyféladatok védelmét.

Mi történik a meglévő IT eszközeinkkel a szerződés megkötésekor?

Az együttműködés kezdetén átfogó IT leltárt és állapotfelmérést készítünk a meglévő eszközökről. Ezt követően javaslatot teszünk, hogy mely eszközök tarthatók meg, melyeket érdemes frissíteni vagy lecserélni. A folyamat teljesen transzparens, a végső döntés mindig az ügyfélé. A megfelelő eszközöket integráljuk a menedzsment rendszerünkbe, telepítjük a szükséges monitoring és biztonsági szoftvereket. A rendszerdokumentációt frissítjük és rendszerezzük. Nem célunk a teljes infrastruktúra lecserélése, inkább a meglévő rendszer optimalizálása és fokozatos, tervszerű fejlesztése az üzleti igényekkel összhangban. Meglévő licenceit és szoftverelőfizetéseit természetesen továbbra is használhatja, ezek kezelését átvesszük.