Teljes körű informatikai megoldások, amelyek növelik vállalkozása hatékonyságát és versenyképességét
A korszerű üzletvitelhez elengedhetetlen a megbízható informatikai háttér. Akár kisebb vállalkozás, akár közepes méretű cég, az IT rendszerek megfelelő működése alapvetően meghatározza a napi munka hatékonyságát, az ügyfelekkel való kapcsolattartást, és végső soron a vállalkozás sikerét.
Szakértő csapatunk teljeskörű IT támogatást nyújt a vállalkozások számára. Szolgáltatásaink az infrastruktúra tervezéstől és kiépítéstől a rendszerfelügyeleten át a hibaelhárításig és az IT biztonság garantálásáig terjednek. Vállaljuk új rendszerek implementálását, a meglévők optimalizálását, és a folyamatos üzemeltetést is.
Üzleti IT megoldásaink egyedi igényekre szabottak, rugalmasak és költséghatékonyak. Célunk, hogy partnereink a saját üzleti tevékenységükre koncentrálhassanak, miközben mi biztosítjuk a problémamentes informatikai hátteret.
Moduláris szolgáltatási csomagok különböző méretű vállalkozásoknak
1-5 munkaállomásos mikrovállalkozásoknak
Alapvető IT infrastruktúra üzemeltetés, havi 4 óra helyszíni vagy távoli támogatás, biztonsági mentések felügyelete.
28.000 Ft/hó
5-15 munkaállomásos kisvállalkozásoknak
Teljes IT felügyelet, proaktív monitoring, szerverkarbantartás, havi 8 óra helyszíni támogatás, felhőszolgáltatások menedzselése.
58.000 Ft/hó
15-30 munkaállomásos középvállalkozásoknak
Kiemelt IT infrastruktúra üzemeltetés, dedikált kapcsolattartóval, negyedéves felülvizsgálattal, 15 munkaóra/hó támogatással, 24/7 ügyelettel.
118.000 Ft/hó
Bármely vállalkozás számára kiegészítő csomagként
Átfogó IT biztonsági szolgáltatások: tűzfal konfiguráció, végpontok védelme, biztonsági mentések, behatolás-észlelés, rendszeres biztonsági auditok.
+25.000 Ft/hó
Felhőszolgáltatások bármely méretű vállalkozásnak
Microsoft 365 vagy Google Workspace bevezetés és üzemeltetés, adatmigráció, felhőalapú biztonsági mentés, felhasználók betanítása.
+15.000 Ft/hó
Egyedi igényekre szabott megoldások
Speciális iparági igényekre szabott IT szolgáltatások, egyedi SLA feltételekkel, dedikált szakértői csapattal, teljes infrastruktúra-üzemeltetéssel.
Egyedi árazás
Hogyan dolgozunk együtt vállalkozásával?
Az együttműködés első lépéseként átfogó felmérést készítünk a jelenlegi IT infrastruktúráról, az üzleti igényekről és célokról. Azonosítjuk a kockázati területeket, a fejlesztendő pontokat, és a hatékonyságnövelési lehetőségeket. Ez az audit képezi az alapját a személyre szabott IT stratégiának.
A felmérés alapján részletes megoldási javaslatot készítünk, amely tartalmazza a javasolt szolgáltatáscsomagot, az IT infrastruktúra fejlesztési tervét, valamint a rövid és hosszú távú IT stratégiát. Bemutatjuk a várható eredményeket, határidőket és a becsült költségeket.
A megoldási javaslat elfogadását követően megkötjük a szolgáltatási szerződést, amely tartalmazza a pontos szolgáltatási szinteket (SLA), a felelősségi köröket és a folyamatokat. Elvégezzük a kezdeti beállításokat, telepítéseket, és implementáljuk a monitoring rendszereket.
A mindennapi működés során biztosítjuk a rendszerek felügyeletét, a helpdesk szolgáltatást, a hibaelhárítást és az optimalizációt. Rendszeresen monitorozzuk a hálózatot és a szervereket, proaktívan reagálunk az esetleges problémákra, mielőtt azok üzleti kihatást okoznának.
Negyedévente vagy félévente átfogó felülvizsgálatot tartunk, ahol elemezzük a rendszerek teljesítményét, az esetleges incidenseket, és a változó üzleti igényeket. Szükség esetén javaslatot teszünk a szolgáltatások vagy az infrastruktúra módosítására, bővítésére a jobb üzleti eredmények érdekében.
Folyamatosan dokumentáljuk a rendszereket, eljárásokat és változtatásokat. Kiépítünk egy vállalati tudásbázist, amely tartalmazza a gyakori kérdéseket, problémaköröket és azok megoldásait. Ez biztosítja az átláthatóságot és megkönnyíti a rendszerek hosszú távú kezelését.
Kiemelt területek, ahol különleges szaktudással rendelkezünk
Speciális iparági szoftverek és hardverek implementálása és támogatása többek között az alábbi szektorokban: egészségügy, kiskereskedelem, gyártás, építőipar, vendéglátás. Ismerjük az adott ágazatok sajátos IT követelményeit és megfelelőségi előírásait.
Fájdalommentes átállás elavult rendszerekről modern platformokra, adatvesztés nélkül. Hatékonyan végezzük a szerverkonszolidációt, a fizikai környezetből virtuálisba költözést, és a többféle rendszer egységesítését a hatékonyabb üzemeltetés érdekében.
Üzletkritikus adatbázisok (MS SQL, MySQL, PostgreSQL) professzionális kezelése, teljesítmény-optimalizálása, biztonsági mentése és helyreállítása. Adatszerkezet-tervezés és komplex adatmigrációs projektek végrehajtása, adatminőség javítása.
Mobileszközök (okostelefonok, tabletek, laptopok) biztonságos integrálása a vállalati környezetbe. MDM (Mobile Device Management) rendszerek implementálása, BYOD (Bring Your Own Device) szabályzatok kialakítása, távoli hozzáférés biztonságos megvalósítása.
Fejlett hozzáférés-kezelési megoldások bevezetése, többfaktoros azonosítás (MFA) implementálása, Single Sign-On (SSO) rendszerek kialakítása. Jogosultsági mátrixok és szabályzatok készítése, rendszeres felülvizsgálatok és audit.
Teljes szoftverleltár készítése, licencelés optimalizálása, költséghatékony beszerzési tanácsadás. Megfelelőségi audit és felkészítés szoftvergyártói ellenőrzésekre. Átfogó szoftverdokumentáció és naprakész nyilvántartás kialakítása.
Tehermentesítse vállalkozását az IT feladatok alól – Szerződéses ügyfeleinknek kiemelt kedvezményeket biztosítunk!
Az IT kiszervezés számos előnnyel jár kis- és középvállalkozások számára. Költséghatékonyabb, mint teljes munkaidős IT szakembert alkalmazni, ugyanakkor magasabb szintű szaktudást és szélesebb kompetenciát biztosít. Előre tervezhető, fix havi költséget jelent az eseti kiadások helyett. A külső szolgáltató naprakész technológiai tudással rendelkezik, és képes gyorsabban reagálni a változó igényekre. Szervezett ügyeleti rendszerrel garantálja a folyamatos rendelkezésre állást, ami egy belső munkatárssal nehezen megoldható. Ráadásul kiszűri a szubjektív döntéseket az IT beszerzéseknél, és objektív javaslatokat tesz a hatékonyság növelésére.
Több szintű támogatási rendszert működtetünk a gyors reagálás érdekében. Az első szint a távoli monitoring rendszerünk, amely proaktívan figyeli a szervereket, hálózati eszközöket és munkaállomásokat, így sok problémát már azelőtt észlelünk és megoldunk, hogy azok üzleti kihatást okoznának. A második szint a dedikált ügyfélszolgálat, ahol e-mailben vagy telefonon fogadjuk a bejelentéseket. A harmadik szint a távoli támogatás, amely lehetővé teszi, hogy a legtöbb problémát azonnal, kiszállás nélkül megoldjuk. Sürgős esetekben pedig garantált helyszíni kiszállási időt vállalunk, amely a szolgáltatási csomagtól függően 4-24 óra között mozog. Minden ügyfelünkhöz dedikált kapcsolattartót rendelünk, aki ismeri a rendszereiket és a speciális igényeiket.
Szolgáltatásainkat elsősorban 5-50 munkaállomást használó kis- és középvállalkozások számára ajánljuk, akik professzionális IT támogatást igényelnek, de számukra nem gazdaságos teljes állású IT szakembereket foglalkoztatni. Moduláris szolgáltatási csomagjaink lehetővé teszik, hogy a vállalkozás méretéhez és igényeihez igazítsuk a megoldást. Legkisebb ügyfeleink 3-5 munkaállomásos mikrovállalkozások, legnagyobb partnereink pedig 100+ felhasználós, több telephelyes cégek. Minden ügyfélnél egyedi igényfelmérést végzünk, és testre szabott ajánlatot készítünk, figyelembe véve a speciális üzleti és technológiai követelményeket.
A havi szolgáltatási díj a választott csomagtól függően az alábbi elemeket tartalmazhatja: Meghatározott számú óra helpdesk szolgáltatást és hibaelhárítást (távoli és/vagy helyszíni). Proaktív monitoring és felügyeleti rendszert. Rendszeres karbantartási munkákat és biztonsági frissítéseket. Szerverek és hálózati eszközök menedzselését. Biztonsági mentések felügyeletét és ellenőrzését. Vírusvédelmi rendszerek és tűzfalak kezelését. Dedikált kapcsolattartót és tanácsadási lehetőséget. Rendszeres riportokat és dokumentációt a rendszerállapotról. Előre egyeztetett időablakban elérhető támogatást (normál vagy 24/7). A konkrét tartalmat mindig az ügyfél igényei és a választott csomag szintje határozza meg, amit a szolgáltatási szerződés részletesen rögzít.
Az üzleti adatok védelme kiemelt prioritásunk. Többrétegű megközelítést alkalmazunk: Fizikai biztonság: secure adatközpontok, kontrollált hozzáférés, redundáns rendszerek. Hálózati biztonság: következő generációs tűzfalak, behatolás-észlelés, titkosított kommunikáció. Végpontvédelem: fejlett vírusirtók, adatvesztés-megelőzés, eszközkezelés. Felhasználói biztonság: erős jelszavak, többfaktoros azonosítás, jogosultságkezelés. Adatbiztonság: rendszeres mentések, katasztrófa-elhárítási tervek, adattitkosítás. Üzemeltetési biztonság: rendszeres biztonsági frissítések, sérülékenységek kezelése. Megfelelőségi intézkedések: GDPR és ágazati előírások betartása. Mindemellett szigorú titoktartási szerződésekkel és belső szabályzatokkal biztosítjuk az ügyféladatok védelmét.
Az együttműködés kezdetén átfogó IT leltárt és állapotfelmérést készítünk a meglévő eszközökről. Ezt követően javaslatot teszünk, hogy mely eszközök tarthatók meg, melyeket érdemes frissíteni vagy lecserélni. A folyamat teljesen transzparens, a végső döntés mindig az ügyfélé. A megfelelő eszközöket integráljuk a menedzsment rendszerünkbe, telepítjük a szükséges monitoring és biztonsági szoftvereket. A rendszerdokumentációt frissítjük és rendszerezzük. Nem célunk a teljes infrastruktúra lecserélése, inkább a meglévő rendszer optimalizálása és fokozatos, tervszerű fejlesztése az üzleti igényekkel összhangban. Meglévő licenceit és szoftverelőfizetéseit természetesen továbbra is használhatja, ezek kezelését átvesszük.