INGYENES HÁZTÓL-HÁZIG SZOLGÁLTATÁS
8900 Zalaegerszeg, Jákum Ferenc u. 6. Telefon: +36-30/259-93-92

Hozom-viszem szolgáltatás

Bízza ránk a szállítást, hogy Önnek csak a végeredménnyel kelljen foglalkoznia

Mert az Ön ideje értékes

Tudjuk, hogy a mai rohanó világban az idő az egyik legértékesebb erőforrás. Éppen ezért hoztuk létre háztól-házig szolgáltatásunkat, amely teljesen tehermentesíti Önt a számítástechnikai eszközök szervizbe szállításának nehézségeitől.

Legyen szó akár nehéz asztali számítógépről, kényes laptopról vagy bármilyen más számítástechnikai eszközről, szakembereink házhoz mennek, szakszerűen elszállítják a javítandó berendezést, majd a javítást követően ugyanolyan gondossággal vissza is szállítják az Ön otthonába vagy irodájába.

Szolgáltatásunk Zalaegerszeg teljes területén és 30 km-es körzetében elérhető, előre egyeztetett időpontban. Kiszállásunkat az Ön időbeosztásához igazítjuk, hogy a lehető legkényelmesebb megoldást nyújthassuk.

Hozom-viszem szolgáltatás

Miért válassza háztól-házig szolgáltatásunkat?

  • Időt takarít meg - nincs szükség a szervizbe utazásra és várakozásra
  • Szakszerű szállítás - tapasztalt kollégáink biztonságosan kezelik eszközeit
  • Rugalmas időpontok - az Ön időbeosztásához alkalmazkodunk
  • Biztonságos csomagolás - speciális védőanyagokat használunk
  • Nincs parkolási gond - nem kell helyet keresnie a városban
  • Nem kell cipelnie - a nehéz eszközöket mi mozgatjuk
  • Profi kiszolgálás - ugyanaz a kolléga viszi el és hozza vissza az eszközt
  • Különleges bánásmód időseknek és mozgáskorlátozottaknak

HOGYAN MŰKÖDIK A SZOLGÁLTATÁS?

Egyszerű folyamat az elejétől a végéig

1

Igény bejelentése

Telefonon, e-mailben vagy az oldalunkon található űrlapon keresztül jelzi számunkra, hogy igénybe venné a háztól-házig szolgáltatást. Röviden ismerteti a problémát és megadja az elérhetőségeit, címét.

2

Időpontegyeztetés

Kollégánk felveszi Önnel a kapcsolatot, és egyeztet egy olyan időpontot a kiszállásra, amely az Ön számára is megfelelő. Igyekszünk rugalmasak lenni és alkalmazkodni az Ön időbeosztásához.

3

Kiszállás és eszköz átvétel

A megbeszélt időpontban szakemberünk kiszáll az Ön otthonába vagy irodájába. Rövid helyszíni állapotfelmérést végez, majd szakszerűen lecsatlakoztatja és biztonságosan csomagolja az eszközt a szállításhoz. Átvételi elismervényt ad, amely tartalmazza az eszköz állapotát és a bejelentett hibát.

4

Diagnosztika és árajánlat

Az eszköz szervizünkbe érkezése után részletes diagnosztikát végzünk, és telefonon vagy e-mailben tájékoztatjuk Önt a probléma pontos okáról, a szükséges javításról és annak költségeiről. A javítás csak az Ön jóváhagyása után kezdődik meg.

5

Javítás és tesztelés

A jóváhagyás után elvégezzük a szükséges javításokat, majd alaposan teszteljük az eszközt, hogy megbizonyosodjunk a megfelelő működéséről. A javítás befejezéséről értesítjük Önt és egyeztetünk a visszaszállítás időpontjáról.

6

Visszaszállítás és üzembe helyezés

A megbeszélt időpontban visszaszállítjuk az eszközt, és igény szerint üzembe is helyezzük azt. Szakemberünk a helyszínen bemutatja a javítás eredményét, és válaszol az esetleges kérdésekre. A fizetés helyszínen történik (készpénzzel vagy bankkártyával).

KISZÁLLÁSI DÍJAK ÉS SZOLGÁLTATÁSI TERÜLET

2025. ÁPRILIS ÉS MÁJUS HÓNAPBAN INGYENES ! Átlátható árazás, széles lefedettség

Terület Kiszállási díj (oda-vissza)
Zalaegerszeg belváros 4.000 Ft
Zalaegerszeg külső területek 5.000 Ft
0-10 km-es körzet 5.500 Ft
10-20 km-es körzet 6.000 Ft
20-30 km-es körzet 6.500 Ft
30 km felett Egyedi árazás

Fontos információk:

  • A kiszállási díj az eszköz elszállítását és visszaszállítását is magában foglalja (oda-vissza út).
  • A kiszállási díj nem tartalmazza a javítás költségeit, arról külön adunk tájékoztatást a diagnosztika után.
  • Sürgősségi kiszállást (24 órán belül) 50% felárral vállalunk, a szabad kapacitás függvényében.
  • Egyszerre több eszköz szállítása esetén csak egy kiszállási díjat számítunk fel.
  • A megadott árak bruttó árak és tartalmazzák az ÁFÁ-t.

GYAKORI KÉRDÉSEK A HÁZTÓL-HÁZIG SZOLGÁLTATÁSRÓL

Mikor kell fizetnem a kiszállási díjat?

A kiszállási díjat a javított eszköz visszaszállításakor kell kifizetni, a javítási költséggel együtt. Ha a diagnosztika után úgy dönt, hogy nem kéri a javítást, akkor csak a diagnosztikai díjat és a kiszállási díjat számítjuk fel, amelyet az eszköz visszaszállításakor kell rendezni. Fizethet készpénzzel vagy bankkártyával.

Mi történik, ha nem vagyok otthon a megbeszélt időpontban?

Ha előre látható, hogy nem tud otthon lenni a megbeszélt időpontban, kérjük, mielőbb jelezze felénk, hogy új időpontot tudjunk egyeztetni. Amennyiben a megbeszélt időpontban kollégánk nem talál senkit a helyszínen és nem kapunk értesítést, akkor sajnos a kiszállási díjat ki kell számlázni. Ebben az esetben új időpontot kell egyeztetnünk, és a következő kiszállásért újabb díjat kell felszámolnunk. Ezért kérjük, ha bármilyen változás történik, mielőbb jelezzen a megadott elérhetőségeinken.

Milyen eszközöket tudnak így elszállítani?

Háztól-házig szolgáltatásunk keretében a következő eszközöket szállítjuk:

  • Asztali számítógépek (teljes rendszer)
  • Laptopok, notebookok
  • All-in-One számítógépek
  • Szerverek (kisebb méretű)
  • Monitorok
  • Nyomtatók (asztali méretű)
  • Hálózati eszközök (router, switch, stb.)

Nagyon nagyméretű vagy különleges kezelést igénylő eszközök esetén (pl. nagyméretű plotter nyomtató, rack szerver) előzetesen egyeztessen velünk a speciális szállítási feltételek miatt. Bizonyos extrém esetekben előfordulhat, hogy helyszíni javítást javaslunk a szállítás helyett.

Milyen messzire szállítanak az eszközökért?

Alapvetően Zalaegerszeg teljes területén és a várostól számított 30 km-es körzetben vállaljuk a háztól-házig szolgáltatást. Az árlistában szereplő díjak erre a területre vonatkoznak. Ennél távolabbi címekre is vállalhatunk kiszállást, de ebben az esetben egyedi díjszabást alkalmazunk, amelyről előzetesen tájékoztatjuk. Kérjük, ha az Ön címe a 30 km-es körzeten kívül esik, azt mindenképp jelezze az igénybejelentéskor, hogy pontos ajánlatot tudjunk adni.

Mennyi ideig tart a javítás a háztól-házig szolgáltatás esetén?

A javítás ideje a probléma jellegétől és a munka mennyiségétől függ, de a háztól-házig szolgáltatás igénybevétele nem hosszabbítja meg a javítási időt. Az egyszerűbb szoftveres problémákat általában 1-2 munkanapon belül megoldjuk. A közepes bonyolultságú javítások 2-3 munkanapot vehetnek igénybe. Komplexebb hardveres hibák vagy alkatrészcserék esetén, ha az alkatrészt meg kell rendelnünk, a javítási idő 3-7 munkanap is lehet.

A pontos javítási időt a diagnosztika után tudjuk megmondani, és erről telefonon tájékoztatjuk. A visszaszállítás időpontját mindig előre egyeztetjük az Ön időbeosztásához igazodva.

Mi történik a számítógépemen lévő adatokkal?

Az eszközén lévő adatok biztonságát maximálisan szem előtt tartjuk. Az adatokhoz csak a javításhoz szükséges mértékben férünk hozzá, és azokat bizalmasan kezeljük. A háztól-házig szolgáltatás során az eszköz szállítása közben is különös figyelmet fordítunk az adatbiztonságra.

Javasoljuk, hogy a javítás előtt – amennyiben lehetséges – készítsen biztonsági mentést a fontos adatairól. Ha ez nem lehetséges, és kifejezetten kéri, a javítás első lépéseként mi is végezhetünk adatmentést (ez esetben külön díjat számítunk fel). Operációs rendszer újratelepítés esetén mindig előre egyeztetünk Önnel az adatok sorsáról.

Spóroljon időt és energiát háztól-házig szolgáltatásunkkal!

Bízza ránk a szállítást, hogy Önnek csak a végeredménnyel kelljen törődnie!