Bízza ránk a szállítást, hogy Önnek csak a végeredménnyel kelljen foglalkoznia
Tudjuk, hogy a mai rohanó világban az idő az egyik legértékesebb erőforrás. Éppen ezért hoztuk létre háztól-házig szolgáltatásunkat, amely teljesen tehermentesíti Önt a számítástechnikai eszközök szervizbe szállításának nehézségeitől.
Legyen szó akár nehéz asztali számítógépről, kényes laptopról vagy bármilyen más számítástechnikai eszközről, szakembereink házhoz mennek, szakszerűen elszállítják a javítandó berendezést, majd a javítást követően ugyanolyan gondossággal vissza is szállítják az Ön otthonába vagy irodájába.
Szolgáltatásunk Zalaegerszeg teljes területén és 30 km-es körzetében elérhető, előre egyeztetett időpontban. Kiszállásunkat az Ön időbeosztásához igazítjuk, hogy a lehető legkényelmesebb megoldást nyújthassuk.
Egyszerű folyamat az elejétől a végéig
Telefonon, e-mailben vagy az oldalunkon található űrlapon keresztül jelzi számunkra, hogy igénybe venné a háztól-házig szolgáltatást. Röviden ismerteti a problémát és megadja az elérhetőségeit, címét.
Kollégánk felveszi Önnel a kapcsolatot, és egyeztet egy olyan időpontot a kiszállásra, amely az Ön számára is megfelelő. Igyekszünk rugalmasak lenni és alkalmazkodni az Ön időbeosztásához.
A megbeszélt időpontban szakemberünk kiszáll az Ön otthonába vagy irodájába. Rövid helyszíni állapotfelmérést végez, majd szakszerűen lecsatlakoztatja és biztonságosan csomagolja az eszközt a szállításhoz. Átvételi elismervényt ad, amely tartalmazza az eszköz állapotát és a bejelentett hibát.
Az eszköz szervizünkbe érkezése után részletes diagnosztikát végzünk, és telefonon vagy e-mailben tájékoztatjuk Önt a probléma pontos okáról, a szükséges javításról és annak költségeiről. A javítás csak az Ön jóváhagyása után kezdődik meg.
A jóváhagyás után elvégezzük a szükséges javításokat, majd alaposan teszteljük az eszközt, hogy megbizonyosodjunk a megfelelő működéséről. A javítás befejezéséről értesítjük Önt és egyeztetünk a visszaszállítás időpontjáról.
A megbeszélt időpontban visszaszállítjuk az eszközt, és igény szerint üzembe is helyezzük azt. Szakemberünk a helyszínen bemutatja a javítás eredményét, és válaszol az esetleges kérdésekre. A fizetés helyszínen történik (készpénzzel vagy bankkártyával).
2025. ÁPRILIS ÉS MÁJUS HÓNAPBAN INGYENES ! Átlátható árazás, széles lefedettség
Terület | Kiszállási díj (oda-vissza) |
---|---|
Zalaegerszeg belváros | 4.000 Ft |
Zalaegerszeg külső területek | 5.000 Ft |
0-10 km-es körzet | 5.500 Ft |
10-20 km-es körzet | 6.000 Ft |
20-30 km-es körzet | 6.500 Ft |
30 km felett | Egyedi árazás |
Fontos információk:
A kiszállási díjat a javított eszköz visszaszállításakor kell kifizetni, a javítási költséggel együtt. Ha a diagnosztika után úgy dönt, hogy nem kéri a javítást, akkor csak a diagnosztikai díjat és a kiszállási díjat számítjuk fel, amelyet az eszköz visszaszállításakor kell rendezni. Fizethet készpénzzel vagy bankkártyával.
Ha előre látható, hogy nem tud otthon lenni a megbeszélt időpontban, kérjük, mielőbb jelezze felénk, hogy új időpontot tudjunk egyeztetni. Amennyiben a megbeszélt időpontban kollégánk nem talál senkit a helyszínen és nem kapunk értesítést, akkor sajnos a kiszállási díjat ki kell számlázni. Ebben az esetben új időpontot kell egyeztetnünk, és a következő kiszállásért újabb díjat kell felszámolnunk. Ezért kérjük, ha bármilyen változás történik, mielőbb jelezzen a megadott elérhetőségeinken.
Háztól-házig szolgáltatásunk keretében a következő eszközöket szállítjuk:
Nagyon nagyméretű vagy különleges kezelést igénylő eszközök esetén (pl. nagyméretű plotter nyomtató, rack szerver) előzetesen egyeztessen velünk a speciális szállítási feltételek miatt. Bizonyos extrém esetekben előfordulhat, hogy helyszíni javítást javaslunk a szállítás helyett.
Alapvetően Zalaegerszeg teljes területén és a várostól számított 30 km-es körzetben vállaljuk a háztól-házig szolgáltatást. Az árlistában szereplő díjak erre a területre vonatkoznak. Ennél távolabbi címekre is vállalhatunk kiszállást, de ebben az esetben egyedi díjszabást alkalmazunk, amelyről előzetesen tájékoztatjuk. Kérjük, ha az Ön címe a 30 km-es körzeten kívül esik, azt mindenképp jelezze az igénybejelentéskor, hogy pontos ajánlatot tudjunk adni.
A javítás ideje a probléma jellegétől és a munka mennyiségétől függ, de a háztól-házig szolgáltatás igénybevétele nem hosszabbítja meg a javítási időt. Az egyszerűbb szoftveres problémákat általában 1-2 munkanapon belül megoldjuk. A közepes bonyolultságú javítások 2-3 munkanapot vehetnek igénybe. Komplexebb hardveres hibák vagy alkatrészcserék esetén, ha az alkatrészt meg kell rendelnünk, a javítási idő 3-7 munkanap is lehet.
A pontos javítási időt a diagnosztika után tudjuk megmondani, és erről telefonon tájékoztatjuk. A visszaszállítás időpontját mindig előre egyeztetjük az Ön időbeosztásához igazodva.
Az eszközén lévő adatok biztonságát maximálisan szem előtt tartjuk. Az adatokhoz csak a javításhoz szükséges mértékben férünk hozzá, és azokat bizalmasan kezeljük. A háztól-házig szolgáltatás során az eszköz szállítása közben is különös figyelmet fordítunk az adatbiztonságra.
Javasoljuk, hogy a javítás előtt – amennyiben lehetséges – készítsen biztonsági mentést a fontos adatairól. Ha ez nem lehetséges, és kifejezetten kéri, a javítás első lépéseként mi is végezhetünk adatmentést (ez esetben külön díjat számítunk fel). Operációs rendszer újratelepítés esetén mindig előre egyeztetünk Önnel az adatok sorsáról.
Bízza ránk a szállítást, hogy Önnek csak a végeredménnyel kelljen törődnie!