INGYENES HÁZTÓL-HÁZIG SZOLGÁLTATÁS
8900 Zalaegerszeg, Jákum Ferenc u. 6. Telefon: +36-30/259-93-92

Márkaspecifikus szerviz

Szakértői javítás és karbantartás különböző számítógép és laptop márkákhoz

Márkára specializált szakértelem

A különböző számítógép és laptop márkák eltérő felépítéssel, alkatrészekkel és gyakran egyedi megoldásokkal rendelkeznek. Ezért fontos, hogy a javítást olyan szakemberek végezzék, akik ismerik az adott márka sajátosságait, gyártói előírásait és gyakori problémáit.

Szakembereink folyamatosan képzik magukat a különböző márkák legújabb modelljeinek javítására, és megfelelő alkatrész-beszerzési forrásokkal rendelkezünk a gyors és hatékony javításhoz.

Legyen szó bármilyen márkáról, csapatunk felkészült a professzionális javításra és karbantartásra. Minden javításhoz eredeti vagy minőségi kompatibilis alkatrészeket használunk, és 6 hónap garanciát vállalunk a munkánkra.

Márkaspecifikus javítás

TÁMOGATOTT MÁRKÁK

Szakértelmünk kiterjed többek között az alábbi márkák javítására

Dell logo

Dell

Inspiron, Latitude, XPS, Precision, Vostro és OptiPlex modellek javítása, alaplap szintű javítás, alkatrészellátás és teljesítményoptimalizálás.

HP logo

HP

EliteBook, ProBook, Pavilion, Omen, Envy és Spectre modellek javítása, professzionális diagnosztika és gyártóspecifikus problémák kezelése.

Lenovo logo

Lenovo

ThinkPad, IdeaPad, Legion, Yoga és ThinkBook modellek javítása, BIOS problémák kezelése és speciális alkatrészbeszerzés.

Asus logo

Asus

ZenBook, VivoBook, ROG, TUF és ExpertBook modellek javítása, grafikus problémák megoldása és hűtőrendszer optimalizálás.

Acer logo

Acer

Aspire, Predator, Swift, Nitro és TravelMate modellek javítása, kijelző problémák szakszerű megoldása és rendszeroptimalizálás.

MSI logo

MSI

Gaming és professzionális modellek javítása, túlmelegedési problémák kezelése, teljesítmény optimalizálás gamer gépekhez.

MÁRKASPECIFIKUS SZOLGÁLTATÁSOK

Dell

Dell szolgáltatások

  • Dell BIOS jelszó visszaállítás
  • Latitude és Precision sorozat BGA javítások
  • Dell akkumulátor hibakódok megoldása
  • XPS sorozat túlmelegedés javítása
  • Dell tápellátási problémák speciális javítása
HP

HP szolgáltatások

  • HP biztonsági chip problémák javítása
  • EliteBook sorozat billentyűzet csere
  • ProBook/EliteBook ventilátor zajproblémák megoldása
  • HP grafikus kártya újrahegesztés
  • HP BIOS frissítés és helyreállítás
Lenovo

Lenovo szolgáltatások

  • ThinkPad sorozat dokkoló problémák javítása
  • Lenovo Supervisor jelszó helyreállítás
  • ThinkPad TrackPoint/TouchPad javítás
  • Yoga zsanér problémák megoldása
  • Lenovo firmware problémák kezelése
Asus

Asus szolgáltatások

  • ROG sorozat hűtésoptimalizálás
  • ZenBook ultravékony modellek javítása
  • Asus LCD inverter problémák megoldása
  • Asus speciális zsanér javítása
  • ROG túlmelegedési problémák kezelése
Acer

Acer szolgáltatások

  • Predator modellek teljesítmény optimalizálása
  • Aspire sorozat DC csatlakozó javítás
  • Acer BIOS jelszó visszaállítás
  • Nitro modellek termikus problémái
  • Acer kijelző csatlakozási problémák kezelése
MSI

MSI szolgáltatások

  • Gaming modellek GPU újraforrasztása
  • MSI túlmelegedési problémák kezelése
  • Steelseries billentyűzet javítása
  • MSI Cooler Boost rendszer javítása
  • MSI Dragon Center problémák megoldása

A márkaspecifikus szervizelés előnyei

  • Pontos diagnosztika a márka ismert problémáinak ismeretében
  • Megfelelő, gyártóspecifikus alkatrészek használata a javításhoz
  • Speciális szoftverproblémák hatékony kezelése
  • A márka sajátosságaihoz illeszkedő javítási protokollok
  • Gyártóspecifikus firmware és BIOS problémák szakszerű kezelése
  • Jól ismert típushibák gyors és hatékony megoldása
  • Megfelelő szerszámok és diagnosztikai eszközök az adott márkához
  • Garanciális feltételek és korlátozások pontos ismerete

GYAKORI MÁRKASPECIFIKUS PROBLÉMÁK

Az alábbi típushibák különösen gyakran fordulnak elő egyes márkáknál

Dell - OptiPlex és Latitude BIOS elemproblémák

A Dell üzleti gépeinél gyakori probléma a BIOS elem lemerülése, ami dátum/idő hibákat és indítási problémákat okoz. Speciális BIOS elem cserét és beállítások újrakonfigurálását végezzük a probléma tartós megoldásához.

HP - ProBook és EliteBook túlmelegedés

A HP üzleti sorozatainál gyakori a túlmelegedés és a ventilátor meghibásodása. Speciális HP hűtőrendszer tisztítást és optimalizálást végzünk, szükség esetén a hőelvezető csövek újrapasztázásával.

Lenovo - ThinkPad töltési problémák

A ThinkPad sorozatnál gyakori a töltőcsatlakozó meghibásodása vagy az alaplapi töltésvezérlő meghibásodása. Speciális ThinkPad alkatrészekkel és forrasztási technikákkal végezzük a javítást a tartós működés érdekében.

Asus - ZenBook kijelző problémák

Az Asus ultravékony modelljeinél gyakori a kijelző kábel sérülése, ami villogó képernyőt vagy részleges képkimaradást okoz. Speciális kábelcsere és az egyedi zsanérmechanizmus beállítása szükséges a megfelelő javításhoz.

Acer - Aspire és Predator grafikus hibák

Az Acer modelleknél gyakran fordul elő a dedikált grafikus chip meghibásodása, amit képernyőhibák vagy rendszerösszeomlások jeleznek. BGA újraforrasztási technológiával vagy chipeléssel kínálunk tartós megoldást.

MSI - Gaming sorozat billentyűzet háttérvilágítás hibák

Az MSI gaming modelleknél gyakori a speciális háttérvilágítású billentyűzet meghibásodása. A szalagkábelek vagy a vezérlő cseréjével, illetve a speciális MSI billentyűzet beszerzésével és szakszerű beépítésével oldjuk meg.

ÜGYFELEK VÉLEMÉNYEI MÁRKASPECIFIKUS JAVÍTÁSAINKRÓL

Ügyfél avatar

"A Lenovo ThinkPad laptopom különös hibát produkált, több helyen is próbálkoztam a javíttatással, sikertelenül. Itt azonnal felismerték a ThinkPad-ekre jellemző alaplaphibát, és két napon belül megjavították. Nagyon lenyűgözött a szakértelmük!"

Dr. Nagy Tamás

Ügyfél avatar

"Az Asus ROG gaming laptopom túlmelegedett és lefagyott játék közben. Nagyon aggódtam, mert egy drága eszközről van szó. A szerviz nemcsak megjavította a hűtőrendszert, de optimalizálták is a teljesítményt. Azóta jobban működik, mint újkorában!"

Kovács Bence

Ügyfél avatar

"A cégem Dell Latitude laptopjait rendszeresen itt szervizeljük. Amit különösen értékelek, hogy ismerik a Dell gépek minden apró sajátosságát, és olyan jellegű beállításokat is elvégeznek, amikről máshol nem is hallottam. Megbízható, profi csapat!"

Szabó Gergely

INGYENES HÁZTÓL-HÁZIG SZERVIZ ÁPRILIS ÉS MÁJUS HÓNAPBAN!

Bármilyen márkájú laptopja vagy számítógépe is van, ingyenesen kiszállunk, elszállítjuk a javítandó eszközt, majd a szakszerű javítás után visszaszállítjuk Önhöz Zalaegerszegen és 20 km-es körzetében.

GYAKORI KÉRDÉSEK

Miért fontos a márkaspecifikus szakértelem a javításnál?

A különböző számítógép és laptop márkák gyakran egyedi technológiai megoldásokat, speciális alkatrészeket és szoftvereket használnak. A márkaspecifikus szakértelem lehetővé teszi a gyorsabb és pontosabb diagnosztikát, a hatékonyabb javítást és a ritkább, márkaspecifikus problémák felismerését és kezelését. Ez biztosítja, hogy az Ön eszközét a lehető legmagasabb színvonalon javítsuk meg, és minimálisra csökkentsük az újbóli meghibásodás kockázatát.

Milyen alkatrészeket használnak a javításhoz?

Törekszünk arra, hogy minden esetben eredeti vagy minőségi gyártói jóváhagyással rendelkező alkatrészeket használjunk. A népszerűbb márkákhoz állandó készlettel rendelkezünk, a ritkább alkatrészeket pedig megbízható forrásokból szerezzük be a lehető legrövidebb idő alatt. Az eredeti alkatrészek használata garantálja a hosszú távú, megbízható működést és kompatibilitást az Ön készülékével. Amennyiben valamely alkatrész nem elérhető eredeti formában, csak minőségi helyettesítő alkatrészeket ajánlunk fel alternatívaként, a megfelelő tájékoztatással.

Mi a helyzet a garancia alatt lévő készülékekkel?

Garancia alatt lévő készülékek esetén mindig javasoljuk, hogy először a hivatalos márkaszervizben próbálja meg érvényesíteni a garanciát. Ha a készülék javítása valamilyen okból nem lehetséges garanciálisan (pl. vízkár miatt, ami általában nem tartozik a garancia hatálya alá), akkor tudjuk vállalni a javítást úgy, hogy az a gyártói garanciát nem befolyásolja. Javításunk után a fennmaradó gyártói garancia továbbra is érvényes marad a készülék többi részére, és mi 6 hónap saját garanciát vállalunk az általunk javított alkatrészekre és az elvégzett munkára.

Mennyi ideig tart egy márkaspecifikus javítás?

A javítási idő nagyban függ a probléma jellegétől és az alkatrészek elérhetőségétől. Az egyszerűbb javítások 1-3 munkanap alatt elkészülnek. Speciális alkatrészt igénylő javítások esetén a beszerzési idő miatt ez 5-7 munkanapra is nőhet. Minden esetben előzetesen tájékoztatjuk a várható javítási időről. Sürgős esetekben, ha lehetséges, expressz javítási szolgáltatást is biztosítunk felár ellenében, ami akár 24 órán belüli javítást is jelenthet a gyakori problémák esetében.

Vállalják régebbi modellek márkaspecifikus javítását is?

Igen, a régebbi modellek javítását is vállaljuk, akár 8-10 éves készülékek esetén is. Kiterjedt beszerzési forrásainknak köszönhetően általában a régebbi típusokhoz is tudunk megfelelő alkatrészeket szerezni, vagy alternatív megoldásokat találni a problémák elhárítására. Sok esetben épp a régebbi modelleknél jelent nagy előnyt a márkaspecifikus szakértelmünk, mivel ezekhez a készülékekhez már nehezebb hivatalos támogatást találni, mi viszont ismerjük az adott modellek sajátosságait és jellemző problémáit.

Milyen garanciát vállalnak a márkaspecifikus javításokra?

Minden általunk végzett márkaspecifikus javításra 6 hónap teljes körű garanciát vállalunk. Ez vonatkozik mind a beépített alkatrészekre, mind az elvégzett munkára. Ha a garancia időtartama alatt bármilyen probléma merülne fel az elvégzett javítással kapcsolatban, díjmentesen kijavítjuk. A garancia érvényesítéséhez szükséges a számla vagy a garancialevél bemutatása, ezért kérjük, ezeket őrizze meg. Cégek esetében hosszabb garanciális időszakot is tudunk biztosítani a flottaszerződések keretében.