Szakértői javítás és karbantartás különböző számítógép és laptop márkákhoz
A különböző számítógép és laptop márkák eltérő felépítéssel, alkatrészekkel és gyakran egyedi megoldásokkal rendelkeznek. Ezért fontos, hogy a javítást olyan szakemberek végezzék, akik ismerik az adott márka sajátosságait, gyártói előírásait és gyakori problémáit.
Szakembereink folyamatosan képzik magukat a különböző márkák legújabb modelljeinek javítására, és megfelelő alkatrész-beszerzési forrásokkal rendelkezünk a gyors és hatékony javításhoz.
Legyen szó bármilyen márkáról, csapatunk felkészült a professzionális javításra és karbantartásra. Minden javításhoz eredeti vagy minőségi kompatibilis alkatrészeket használunk, és 6 hónap garanciát vállalunk a munkánkra.
Szakértelmünk kiterjed többek között az alábbi márkák javítására
Inspiron, Latitude, XPS, Precision, Vostro és OptiPlex modellek javítása, alaplap szintű javítás, alkatrészellátás és teljesítményoptimalizálás.
EliteBook, ProBook, Pavilion, Omen, Envy és Spectre modellek javítása, professzionális diagnosztika és gyártóspecifikus problémák kezelése.
ThinkPad, IdeaPad, Legion, Yoga és ThinkBook modellek javítása, BIOS problémák kezelése és speciális alkatrészbeszerzés.
ZenBook, VivoBook, ROG, TUF és ExpertBook modellek javítása, grafikus problémák megoldása és hűtőrendszer optimalizálás.
Aspire, Predator, Swift, Nitro és TravelMate modellek javítása, kijelző problémák szakszerű megoldása és rendszeroptimalizálás.
Gaming és professzionális modellek javítása, túlmelegedési problémák kezelése, teljesítmény optimalizálás gamer gépekhez.
Az alábbi típushibák különösen gyakran fordulnak elő egyes márkáknál
A Dell üzleti gépeinél gyakori probléma a BIOS elem lemerülése, ami dátum/idő hibákat és indítási problémákat okoz. Speciális BIOS elem cserét és beállítások újrakonfigurálását végezzük a probléma tartós megoldásához.
A HP üzleti sorozatainál gyakori a túlmelegedés és a ventilátor meghibásodása. Speciális HP hűtőrendszer tisztítást és optimalizálást végzünk, szükség esetén a hőelvezető csövek újrapasztázásával.
A ThinkPad sorozatnál gyakori a töltőcsatlakozó meghibásodása vagy az alaplapi töltésvezérlő meghibásodása. Speciális ThinkPad alkatrészekkel és forrasztási technikákkal végezzük a javítást a tartós működés érdekében.
Az Asus ultravékony modelljeinél gyakori a kijelző kábel sérülése, ami villogó képernyőt vagy részleges képkimaradást okoz. Speciális kábelcsere és az egyedi zsanérmechanizmus beállítása szükséges a megfelelő javításhoz.
Az Acer modelleknél gyakran fordul elő a dedikált grafikus chip meghibásodása, amit képernyőhibák vagy rendszerösszeomlások jeleznek. BGA újraforrasztási technológiával vagy chipeléssel kínálunk tartós megoldást.
Az MSI gaming modelleknél gyakori a speciális háttérvilágítású billentyűzet meghibásodása. A szalagkábelek vagy a vezérlő cseréjével, illetve a speciális MSI billentyűzet beszerzésével és szakszerű beépítésével oldjuk meg.
"A Lenovo ThinkPad laptopom különös hibát produkált, több helyen is próbálkoztam a javíttatással, sikertelenül. Itt azonnal felismerték a ThinkPad-ekre jellemző alaplaphibát, és két napon belül megjavították. Nagyon lenyűgözött a szakértelmük!"
"Az Asus ROG gaming laptopom túlmelegedett és lefagyott játék közben. Nagyon aggódtam, mert egy drága eszközről van szó. A szerviz nemcsak megjavította a hűtőrendszert, de optimalizálták is a teljesítményt. Azóta jobban működik, mint újkorában!"
"A cégem Dell Latitude laptopjait rendszeresen itt szervizeljük. Amit különösen értékelek, hogy ismerik a Dell gépek minden apró sajátosságát, és olyan jellegű beállításokat is elvégeznek, amikről máshol nem is hallottam. Megbízható, profi csapat!"
A különböző számítógép és laptop márkák gyakran egyedi technológiai megoldásokat, speciális alkatrészeket és szoftvereket használnak. A márkaspecifikus szakértelem lehetővé teszi a gyorsabb és pontosabb diagnosztikát, a hatékonyabb javítást és a ritkább, márkaspecifikus problémák felismerését és kezelését. Ez biztosítja, hogy az Ön eszközét a lehető legmagasabb színvonalon javítsuk meg, és minimálisra csökkentsük az újbóli meghibásodás kockázatát.
Törekszünk arra, hogy minden esetben eredeti vagy minőségi gyártói jóváhagyással rendelkező alkatrészeket használjunk. A népszerűbb márkákhoz állandó készlettel rendelkezünk, a ritkább alkatrészeket pedig megbízható forrásokból szerezzük be a lehető legrövidebb idő alatt. Az eredeti alkatrészek használata garantálja a hosszú távú, megbízható működést és kompatibilitást az Ön készülékével. Amennyiben valamely alkatrész nem elérhető eredeti formában, csak minőségi helyettesítő alkatrészeket ajánlunk fel alternatívaként, a megfelelő tájékoztatással.
Garancia alatt lévő készülékek esetén mindig javasoljuk, hogy először a hivatalos márkaszervizben próbálja meg érvényesíteni a garanciát. Ha a készülék javítása valamilyen okból nem lehetséges garanciálisan (pl. vízkár miatt, ami általában nem tartozik a garancia hatálya alá), akkor tudjuk vállalni a javítást úgy, hogy az a gyártói garanciát nem befolyásolja. Javításunk után a fennmaradó gyártói garancia továbbra is érvényes marad a készülék többi részére, és mi 6 hónap saját garanciát vállalunk az általunk javított alkatrészekre és az elvégzett munkára.
A javítási idő nagyban függ a probléma jellegétől és az alkatrészek elérhetőségétől. Az egyszerűbb javítások 1-3 munkanap alatt elkészülnek. Speciális alkatrészt igénylő javítások esetén a beszerzési idő miatt ez 5-7 munkanapra is nőhet. Minden esetben előzetesen tájékoztatjuk a várható javítási időről. Sürgős esetekben, ha lehetséges, expressz javítási szolgáltatást is biztosítunk felár ellenében, ami akár 24 órán belüli javítást is jelenthet a gyakori problémák esetében.
Igen, a régebbi modellek javítását is vállaljuk, akár 8-10 éves készülékek esetén is. Kiterjedt beszerzési forrásainknak köszönhetően általában a régebbi típusokhoz is tudunk megfelelő alkatrészeket szerezni, vagy alternatív megoldásokat találni a problémák elhárítására. Sok esetben épp a régebbi modelleknél jelent nagy előnyt a márkaspecifikus szakértelmünk, mivel ezekhez a készülékekhez már nehezebb hivatalos támogatást találni, mi viszont ismerjük az adott modellek sajátosságait és jellemző problémáit.
Minden általunk végzett márkaspecifikus javításra 6 hónap teljes körű garanciát vállalunk. Ez vonatkozik mind a beépített alkatrészekre, mind az elvégzett munkára. Ha a garancia időtartama alatt bármilyen probléma merülne fel az elvégzett javítással kapcsolatban, díjmentesen kijavítjuk. A garancia érvényesítéséhez szükséges a számla vagy a garancialevél bemutatása, ezért kérjük, ezeket őrizze meg. Cégek esetében hosszabb garanciális időszakot is tudunk biztosítani a flottaszerződések keretében.